torsdag 28 mars 2013

Presenter

Jag är på väg till min mormor och morfar. Jag ska spendera påsken på ett av de bästa ställena jag vet, Hasslö!
Mormor och morfars granne Cissi har lekt med mig och min syster sen vi föddes. Vi umgås fortfarande mycket när jag är där. Nu har Cissi två egna små döttrar som jag lekt med sen de föddes. Tänk om de flickorna kanske kan leka med mina framtida barn sen, roligt hur det går runt..
Jag försöker alltid pyssla ihop något åt flickorna när jag ska åka och hälsa på. En gång blev det ett par bebisvantar, en gång de här söta kläderna, en annan gång blev det en virkad mössa, förra gången sydde jag dem en varsin tröja. Den här gången ska de såklart få en vårmössa i trikå så att vi kan matcha varandra.
Cissi har en tvillingbror och även hans barn ska ju få presenter, så jag knåpade ihop 4 stycken vändbara mössor i dag.

2 kommentarer: