tisdag 19 mars 2013

Välkomna hit!

Hejsan!
Det är jag som är Finaste Stina. Jag har tidigare bloggat på finastestina.wordpress.com, men kände att jag ville börja om lite med bloggandet. Och här är den, den nya bloggen! Jag ska fortfarande skriva om allt det där jag tycker är så fantastiskt roligt: sömnad och mönsterkonstruktion, stickning, virkning, broderi och massa annat. Det blir vad det blir och ni får gärna hänga med!

Lite kort om mig själv, jag läser till mönsterkonstruktör i Borås och är färdig om 1,5 år. Jag är just nu ute på min första praktik och ska tillbaka till skolan om bara två veckor. Då blir det avancerad sömnad som står på schemat, ska bli superkul.

Fluga som jag sydde förra året under min praktik på Göteborgsoperan. Stilig!

Men nu måste jag rusa, jag ska iväg på quiz. Jag brukar vara sämst på det men tycker att det är väldigt kul. Som tur är har jag 3 smarta lagkamrater med mig i kväll. Vi hörs mer nästa gång!

/Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar